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イギリス英語の現状と英語教育の方向性
- フォーマット:
- 論文
- 責任表示:
- Shibata, Chikako ; 柴田, 知薫子
- 言語:
- 日本語
- 出版情報:
- 群馬大学教育学部, 2013-02-14
- 著者名:
- 掲載情報:
- 群馬大学教育学部紀要. 人文・社会科学編
- ISSN:
- 0386-4294
- 巻:
- 62
- 開始ページ:
- 97
- 終了ページ:
- 103
- バージョン:
- VoR
- 概要:
- Departmental Bulletin Paper<br />Englishteachersshouldexplicitlyindicatethenumberofsegmentsthattheirstudentsmustdistinguishin ordertoconveythemeaningofdif\nerentwords. WhileAmericanEnglishcontainsseven-phonemesystemsfor simplexandcomplexvowels,currentBritishEnglishexhibitssix-phonemesystemsforshort,long,andcomplex vowels. Inthispaper,weconsiderwhichvowelsystemismoreintelligibleandlearnableforJapaneselearners oftheEnglish language.
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